26 julio 2007

Més a prop





Mostra’m tots els misteris
guardats en la foscor...
Mostra-me’ls
que si no els se m’ofeguen
els batecs del meu cor.

Vine aquí,
fes curta la distància
que et separa de mi...
Més a prop!
Vull ensumar-te els llavis:
són flors de gessamí.

El desig
m’ensorra i m’arrossega
com turmenta del desert...
Amor petit
entre ombres de falgueres;
que plores si m’esperes
si encara no ets amb mi.

Per tu, amor,
capturaré el silenci,
s’amaga en un racó.
Confident,
el farem testimoni
de tot el nostre amor.

Per tu, amor,
recorreré el paisatge
pintant en el teu cos.
Agredolç;
expiraran les hores,
el temps serà un segon.

Vine amb mi
que sota d’una estrella
et cobriré d’amor.
Amor petit
entre ombres de falgueres;
que plores si m’esperes
l’enyor em desespera
si encara no ets amb mi.

Vencedors,
plens d’humitat salvatge,
el foc arran de pell.
I, per favor, guarda cada besada
que no les robi el vent.

1 comentario:

Anónimo dijo...

vuelve ya ostia k me estoy podriendo sin ti T.T y despues me ire yo a asturias... joder k asko no me gusta nada el vernao... me gustaria irme contigo de vacaciones jajajajaja sueños imposibles....


te amo!


-(-A-)-